Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ :

ΜΗΝΥΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ :

Υπάλληλοι όλων των Ελλήνων και δικοί μου υπάλληλοι καλή σας ημέρα.
Σας έδωσα μία εντολή !!!
Να εκτελέσετε την εντολή μου άμεσα όπως ακριβώς αναφέρεται στην ''Εξώδικη Δήλωση - Εντολή -Εξουσιοδότηση ''
και να εισπράξετε ότι οφείλω,όσες οφειλές είναι βεβαιωμένες στο όνομα μου και όσες θα βεβαιωθούν στο μέλλον,είναι δεν είναι υπαρκτές αυτές οι οφειλές .(Αυτό θα δούμε αργότερα )

Μην τολμήσετε να μου διαγράψετε ή να χαρίσετε κανένα χρέος διότι:

1.Σας έδειξα από ποια περιουσιακό μου στοιχεία μπορείτε να πάρετε τις βεβαιωμένες οφειλές μου,
(α).600 δις- β) 2,3,τρις )

2.Δεν σας επιτρέπω , να με προσβάλλετε ,προσπαθώντας υποχθόνια να με δωροδοκήσετε διαγράφοντας μου οφειλές βεβαιωμένες ή μη.

3.Τα μόνα που μπορείτε να πράξετε είναι :

1.Να εισπράξετε στο όνομα μου και για λογαριασμό μου,
ότι οφείλω ,από τις Περιουσίες μου που εσείς έχετε επικυρώσει και γνωρίζετε ακριβώς που είναι και ποια είναι η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε.

2.Η Μεγαλοπρέπεια των Ελλήνων δεν διαπραγματεύεται ,
δεν σας ζήτησα καμία χάρη και καμία διαγραφή .σας έδωσα μία εντολή ως ιδιοκτήτης και εσείς οι υπάλληλοι είστε υποχρεωμένοι να την εκτελέσετε.
----------------------------------
Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ :
Βασιλειάδης Δημήτριος
ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΟΣ ΙΘΑΓΕΝΗΣ

ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 6 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β3 ΑΘΗΝΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις