Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Απεμπολώ την υπηκοότητα μου από αυτό το κράτος - ιδιωτική εταιρεία Ε.Π.Ε. ( ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ε.Π.Ε.)



Προς πάσα αρμόδια αρχή 








Ο κάτωθι 

Βασιλειάδης Δηήτριος του Ευαγγέλου 

ΕΛΛΗΝ ΑΥΤΟΧΘΩΝ ΙΘΑΓΕΝΗΣ

Απεμπολώ την υπηκοότητα μου από αυτό το κράτος - ιδιωτική εταιρεία Ε.Π.Ε. ( ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ε.Π.Ε.)

Αποποιούμαι κάθε υποχρεώσεώς μου σε αυτό και σας γνωρίζω ότι δεν απεμπόλησα ποτέ την εθνική μου κυριαρχία και κάθε κυριαρχικό μου δικαίωμα σ'αυτόν τον Ιερό Τόπο των Ελλήνων.!!!

Απαιτώ να μου επιστραφούν εντόκως όλα όσα έχετε εισπράξει από εμένα ως άμεση και έμμεση φορολογία όπως και και τα κέρδη που έχετε βγάλει από όλες τις εγγυήσεις και υποθήκες που με έχετε βάλει ,χωρίς την δική μου συναίνεση ως οφείλατε,όπως το ίδιο πράξετε με όλους τους υπηκόους σας που τυγχάνει να είναι και Έλληνες αυτόχθονες ιθαγενείς. (Τους άλλους υπηκόους σας κάντε τους ότι θέλετε .)

Διατηρώ στο ακέραιο την ιθαγένεια μου ως Έλλην αυτόχθων ιθαγενής, τη οποία άλλωστε δεν έχει δικαίωμα να μου την στερήσει κανείς μα ούτε να την αποποιηθεί κανείς ακόμη και να θέλει ..( Αναγκαστικό δίκαιο / Δίκαιο των εθνών ) και ζητώ άμεσα

το μέρισμα που μου αναλογεί από κάθε εθνικό περιουσιακό στοιχείο του έθνους των Ελλήνων και δικού μου έθνους.Τ ίδιο επιθυμώ και για όλους τους ομοεθνείς μου.

Καθώς επίσης αποζημίωση για ηθική και πνευματική βλάβη λόγω αλλοίωσης της γλώσσας μας ,της αληθινής ιστορίας του έθνους των Ελλήνων ,τα πνευματικά δικαιώματα αυτών και άλλα πολλά ..

Να πληρώσετε το ενοίκιο τόσα χρόνια που εδρεύετε στην γαία των Ελλήνων ιδιοκτητών αυτοχθόνων ιθαγενών !!

Δημήτριος Βασιλειάδης.

 Έλλην αυτόχθων ιθαγενής
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ε.Π.Ε.

2 σχόλια:

ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 6 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β3 ΑΘΗΝΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις