Τρίτη 12 Μαΐου 2015

ΠΟΙΗΜΑΤΑ



Μόνο ψυχή μου έμεινε
------------------------------------------

Μόνο ψυχή μου έμεινε
πάρτε την όλη τώρα
για να μην βρει το καθεστώς,
πάτημα εδώ για ''μόρα''.
====
Μια ψυχή ελεύθερη
στο έθνος την χαρίζω,
να ενωθεί ολόκληρο,
αυτό μονάχα ελπίζω !! 
====
Μία ψυχή ολάκερο,
ως ένα να παλέψει,
μαζί μ αιθέριες ψυχές 
και όλο να θεριέψει !
====
Να διώξει τους Αγαρηνούς
να διώξει τους Χαζάρους 
ελεύθερα να ζει ο καθείς 
πάντα χωρίς ''βαρβάρους'' .
-------------------------------------
Βασιλειάδης Δημήτριος







Κάποτε 
--------------
Κάποτε ήμουν δεξιός 
και τώρα συριζαίος 
κι αν χρειαστεί και Έλληνας 
θα γίνω εγώ βεβαίως.
=============
Έτσι λεν τα μιάσματα ,
θέλουν να παρεισφρήσουν, 
μα DNA θα βρουν μπροστά 
και τότε θα νοήσουν.
=============
Πως δεν μπορεί ποτέ κανείς 
Έλληνας για να γίνει,
μόνο εξ αίματος αυτός 
μες στις Ε.ΣΥ. θα μείνει.
=============
Οπότε τσάμπα όνειρα ,
κάνετε ''γελασμένοι΄΄
εδώ είναι Ελλάς και είσαστε 
όλοι σας ''τελειωμένοι'' !!
----------------------------
Βασιλειάδης Δημήτριος




Ξέρω .. με κοροϊδέψανε 
==================
Τώρα κι εγώ κατάλαβα 
με πιάσανε μαλάκα,
μα έχω και εγωισμό
δεν κάνω εγώ τον βλάκα 
====
Ξέρω ..με κοροϊδέψανε 
μα πως να βγω στον δρόμο 
εγώ που μάλωνα εχθές 
με το χωριό μου όλο ; 
====
Αυτά έχουν όλοι στο μυαλό,
για αυτό θέση δεν παίρνουν,
μα σύντομα όλοι αυτοί,
θα ρθούν θέλουν δεν θέλουν 
==================
Βασιλειάδης Δημήτριος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 6 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β3 ΑΘΗΝΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις