Πέμπτη 27 Απριλίου 2023

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΚΥΡΙΟΣ".

 

 

Φυσικά Αλέξη Τσίπρα δεν είσαι ούτε νομέας ούτε ιδιοκτήτης του Ελληνικού Κράτους αλλιώς θα σε λέγαμε «Κύριο» Τσίπρα.

Ιδιοκτήτης του Ελληνικού Κράτους είμαι εγώ ο Έλληνας Πολίτης.
Παρ όλο όμως που δεν είσαι, ούτε ιδιοκτήτης αλλά ούτε και νομέας, Αλέξη Τσίπρα που δεν είσαι «Κύριος»,

υπέγραψες χωρίς καμία νομιμότητα το όνομα «Μακεδονία» στην συμφωνία των Πρεσπών, χωρίς να έχεις κανένα δικαίωμα να το κάνεις γιατί κανένας δεν έχει δικαίωμα ούτε κάν εγώ ο Κυρίαρχος Έλληνας Πολίτης, να παραδώσω μια σπιθαμή Ελληνική Γη, πόσο μάλλον εσύ που δεν είσαι ιδιοκτήτης ούτε νομέας και φυσικά διετέλεσες Πρωθυπουργός και Διοίκησες χωρίς να έχει συσταθεί σε Σώμα η Βουλή. 


Οπότε Αλέξη Τσίπρα ποιος σου έδωσε το δικαίωμα να υπογράψεις μια τέτοια κατάπτυστη και καθ όλα παράνομη συμφωνία κατά των δικών μου συμφερόντων; 


Και με ποιο δικαίωμα έχεις το θράσος και ζητάς ψήφο από τον Έλληνα Πολίτη και ιδιοκτήτη αυτού του Κράτους που όπως ομολόγησες δεν είσαι Νομέας και ιδιοκτήτης;; 


 «Τσίπα» δεν έχεις Τσίπρα;;;;;

 
Απ ότι φαίνεται από τα γραφόμενα σου δεν έχεις «τσίπα» Τσίπρα.
Ήρθε η ώρα να αναλάβω εγώ την διακυβέρνηση του Κράτους μου
Τελείωσε το παιχνίδι σας εις βάρος μου “GAME OVER”
ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΕΓΩ  


ΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΑΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΟΥ ΧΩΡΑΣ ΕΛΛΑΣ
ΤΕΛΟΣ ΧΡΟΝΟΥ.

 

ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

 

ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: 








 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 6 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β3 ΑΘΗΝΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις