Τρίτη 21 Ιουνίου 2022

«… ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΩ…» - Δεν θα πω λοιπόν εγώ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.

Κανελλόπουλος: Θα ήθελα να ξεκινήσω την σημερινή εκπομπή από ένα σημείο διαβάζοντας στην προηγούμενη εκπομπή το σύμβολο κόου της κινέζικης διαλέκτου, που μου έκανε εντύπωση και περιμένω την απάντησή σας, «..θα έρθει η ώρα να τον αποκαλύψω και να δουν όλοι ποιός είναι ο Γιαχβέ..», μας γράφει ο κύριος ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ,

Βασιλειάδης: «..ναι..», 

Κανελλόπουλος: ..όταν αναφέρει θα «..τον αποκαλύψω..», σημαίνει ότι γνωρίζει, μπορεί,

Βασιλειάδης: «.. και τον δέρνει κάθε μέρα…» όπως έχει δηλώσει ο ίδιος,

Κανελλόπουλος: «…και τον δέρνει κάθε μέρα…», ακριβώς δηλαδή ο κύριος ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ, τι δηλώνει με αυτό ακριβώς που μας γράφει;

Βασιλειάδης: «Δηλώνει αυτό που γράφει ΑΚΡΙΒΩΣ, άλλωστε έχει πει δημόσια πάρα πολλές φορές κύριε Κανελλόπουλε, και το γνωρίζουν όλοι ότι: «… ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΑΤΤΩ…», και με βάση αυτά που γράφει, με την Νόηση του ο κάθε Άνθρωπος μπορεί να Νοήσει ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ και ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑΡΧΙΚΑ στην ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.  

Δεν θα πω λοιπόν εγώ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ.,,»

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΙΣΤΑ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ 6 ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ

ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΥΛΗ ΠΟΛΙΤΩΝ

ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΥΠ. ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Β3 ΑΘΗΝΩΝ

Δημοφιλείς αναρτήσεις